niedziela, 26 kwietnia 2015

Cała prawda o męskiej grypie

Dawno mnie tu nie było. Zdecydowanie zbyt długo. Blog jest jak pamiętnik, więc co zrobić jak nie ma się czasu siąść i spokojnie przelać słowa na „papier”? Najlepiej robić notatki w swoim telefonie i wracać do nich w sytuacji pisania nowego postu.
Ten post będzie o wszystkim i o niczym- w zasadzie. Jestem lekko przeziębiona, stąd może mój pomysł na dzisiejszy wpis. O!
Foto: m.dziennik.pl

Domowe sposoby na przeziębienie

1. Ciepłe mleko z czosnkiem i miodem
2. Gorąca herbata z tartym imbirem, cytryną oraz miodem
3. Wieczór pod kocykiem na kanapie z ukochaną osobą
4. Świeżo wyciskany sok z buraków
5. Płukanie jamy ustnej roztworem z soli kuchennej i wody (doskonale zabija niechciane bakterie)

Pamiętaj!

Statystycznie, mężczyzna znacznie gorzej znosi chorobę, niż kobieta. Dlaczego tak jest? :-)


MOJE SZCZĘŚCIE JEST MOJĄ ZASŁUGĄ

Mam to szczęście, że choruję bardzo rzadko, a w zasadzie wcale. Dzięki odpowiedniej dawce witamin, zdrowemu odżywianiu, regularnemu uprawianiu sportu, mój organizm jest zahartowany i nie pozwala na działanie sił zewnętrznych, takich jak grypa, katar czy przeziębienie i bóle głowy.

CHCESZ BYĆ ZDROWY?

Warto już teraz szczerze odpowiedzieć sobie na to pytanie. Tak, wiem. Oczywiście, że chcesz być zdrowy, lecz czy robisz wszystko, aby tak było? Przypomnij sobie jak wyglądał Twój dzisiejszy dzień.
1. Czy uprawiałeś sport?
2. Co zaserwowałeś dziś swojemu organizmowi do jedzenia?
3. Czym poiłeś dziś swój organizm?
Twoje ciało to TWOJE MIESZKANIE! Nie zaśmiecaj go!




Foto: koktajl.fakt.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz