sobota, 4 kwietnia 2015

Jak jem kaszę, nie grymaszę!

Ciasto z kaszy jaglanej z bakaliami.
Każdy z nas ma czasami ochotę na trochę przyjemności. Ja postanowiłam  upiec dziś bardzo zdrowe i dietetyczne ciasto z kaszy jaglanej z bakaliami. Nie dodałam do niego cukru, w zamian za to dorzuciłam suszone daktyle. Najlepsze jest to, że nagrałam cały ten proces tworzenia! Zobaczcie sami!

Poniżej link do filmu:
https://www.youtube.com/watch?v=Ic7kokJ-rYg&feature=em-upload_owner

Kasza jaglana działa bardzo pozytywnie na nasz organizm. Poprawa przemianę materii, dodaje blask naszym włosom, wzmacnia nasze paznokcie, odkwasza nasze wnętrze i wiele, wiele innych...

Przepis:
1 szklanka kaszy jaglanej
1 szklanka mleka sojowego
2 garści ulubionych bakalii
10 sztuk zblendowanych daktyli
5 jajek
2 łyżki kakao
100 ml oleju rzepakowego

Kaszę opłukać na sitku, dodać osolonej lekko wody i pozostawić na lekkim ogniu przez 15 minut. Gotową kaszę lekko ostudzić, dodać kolejno wszystkie składniki (bakalie ostanie). Forma 20cm x 25cm. Piec w temperaturze 160°C przez 45 minut.
Przepis zaczerpnięty z niebonatalerzu.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz