wtorek, 17 marca 2015

Co mnie wkurza w ...

Co wkurza mnie w byciu kobietą?

1. Kostka brukowa
Nasze polskie miasta są piękne, ale są też wybrukowane. Nie raz chciałam założyć buty za obcasie, sexy szpilki, lecz musiałam zmienić swoje zamiary. Nie przeszłabym nawet 500 metrów po uliczkach starego miasta. Cała moja wcześniej zamierzona elegancja poszła się paść. Wskakuję w wygodne trampki, wsuwam jeansy i znów wyglądam … jak zwykle.

2. Fryzura po basenie
Rzeczą oczywistą jest fakt, że na basenie włosy najprawdopodobniej się zmoczą (no chyba, że jest się zawodową pływaczką i zakłada się jednoczęściowy strój, okulary do nurkowania i gumowy czepek). Fryzura po basenie bynajmniej mi nie służy. Rzadko się zdarza, abym myła włosy na pływalni. Szkoda mi po prostu na to czasu. Wysuszenie moich włosów mokrych od chlorowanej wody i upięcie ich w jakiś koko-kucyk jest nie lada wyzwanie. W takie chwile zazdroszczę panią, które mają krótkie włosy.

3. Uwaga! Kobieta za kierownicą!
Niestety, lecz ze stereotypem panującym wśród naszej nacji muszę się zgodzić. Jest kilka grup naszego społeczeństwa, które krótko mówiąc nie jeździ zbyt dobrze. Należy do nich również grupa kobiet. Ale UWAGA! Nie wszystkich! W moich oczach oraz oczach moim przyjaciół i najbliższych jeżdżę całkiem dobrze, a może nawet bardzo dobrze. Nie musisz się obawiać, kiedy spotkasz mnie na drodze- gwarantuję Ci to!

4. Comiesięczna walka z wiatrakami.
O tym pisać nie muszę.

5. Wyskoczę tylko po chleb do sklepu, wracam za 5 min.
Czy Ty, droga kobieto, przed wyjściem do osiedlowego sklepiku patrzysz w lustro jak wyglądasz? Jeżeli jest taka potrzeba poprawiasz makijaż, czeszesz włosy, przebierasz się, szukasz portfela, torebki, kluczyków od samochodu, itp.? JA TEŻ! Szybkie wyjście na zakupy wiąże się zazwyczaj z kilkoma nieodłącznymi czynnościami, który musimy wykonać. Dlaczego nie wypada mi wyjść w tzw. „PODOMCE”?

6. Kupno nowych jeansów.
Kto mnie zna to wie, że wiąże się to z nie lada wyzwaniem. Zakup spodni pasujących do mojej figury trwa czasami nawet tydzień, kiedy zaznaczam, że miałam je kupić pierwszego dnia i to był warunek! Dobrze, że spodnie, które zazwyczaj kupuję są dobrej jakości i nosić je mogę nawet przez trzy lata!

7. Damy nie przeklinają.
Zgadzam się z tym, ale proszę. Niech świat nie patrzy na mnie źle, jak od czasu do czasu powiem kur**, bo sytuacja naprawdę tego wymaga. Przykładów podawać nie będę.

8. Czy można nam mówić na temat seksu?
Mężczyźni o seksie myślą podobno co 5 minut. Kobiety troszkę mniej, co nie znaczy, że ten temat ma być dla nas tematem tabu! Seks jest przyjemny, a wszystko co związane z tą przyjemnością powinno  przychodzić nam łatwo, czyż nie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz