wtorek, 3 marca 2015

Co znajduje się w mojej lodówce?

Czyli z czego czerpię energię! :-)

MOJA KUCHNIA
Moja kuchnia jest jednym z miejsc w całym domu, w którym czuję się bardzo dobrze. Spędzam w niej (nie przesadzam) do 4 godzin dziennie. I to nie siedząc przy stole z laptopem, lecz gotując! Tak, lubię gotować. A jeszcze bardziej trafnym stwierdzeniem będzie LUBIĘ GOTOWAĆ ZDROWO.

MOJA LODÓWKA
Moja lodówka wypchana jest po brzegi warzywami, owocami, zielonymi liśćmi, ziołami, jajkami.
Z tych składników da się wytworzyć często bardzo smaczne danie! :-)
Na pewno nie raz wrzucę dla Was jakiś fajny przepis na zdrową i dającą duże pozytywnej energii potrawę.

Poniżej wstawiam link to filmiku, obrazującego wnętrze mojej lodóweczki. 


Zero masła, zero boczku, zero słodkich soków!!!

A oto krótki spis :
- banany
- jabłka
- winogrona
- roszponka
- rukola
- mix sałat
- pietruszka
- koperek
- szczypiorek
- ser twarogowy
- pomidor
- papryka
- ser kozi
- łosoś wędzony
- wędliny drobiowe
- pietruszka korzeń
- marchew korzeń
- pomarańcze
- grejpfruty
- mleko sojowe
- mleko kozie
- pomidory suszone
- cytryna
- kalafior
- brokuły
- trawa cytrynowa
- i....... wiele, wiele innych...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz