środa, 25 marca 2015

Ty też taki jesteś!!!

Każdy z nas to w sobie ma…

Czym takim charakteryzuje się chęć poznawania świata, ciekawość, bezkonfliktowość, radość z każdej nowej rzeczy, bezgraniczne zaufanie, bezproblemowość? Odpowiedź jest prosta. To dziecko.
Dziecko, które kocha się ponad wszystko.

Bierzmy przykład z tych małych ludzi. Kochajmy swoje życie, cieszmy się każdym porankiem, każdą nowo nabytą rzeczą, bądźmy pozytywni i mile nastawieni do świata i ludzi nas mijających.

Wybrałam się wczoraj na plac zabaw, aby móc odtworzyć sobie w głowie jak to było, kiedy byłam dzieckiem. Było fantastycznie!

FILM
Zapraszam Cię do obejrzenia krótkiego filmu z moich wczorajszych poczynań na huśtawce!
!!!!!! https://www.youtube.com/watch?v=YrkEWOy-Hpg&feature=youtu.be !!!!!!

Każdy kolejny wypad na plac zabaw mam zamiar łączyć z czymś jeszcze bardziej pożytecznym. Zabiorę tam moich najbliższych, aby i oni mogli cieszyć się tą chwila razem ze mną!

ĆWICZENIA 
A dla trochę bardziej zaawansowanych krótki trening na świeżym powietrzu z użyciem np. skakanki Na pewno dobrze Wam to zrobi!

Moja propozycja:
- na rozgrzewkę trucht w miejscu 5 minut
- 3 serie po 1 minucie skoki na skakance (30 sekund przerwy)
- 3 serie po 15 przysiadów (30 sekund przerwy)


Zostaw proszę komentarz, bedzie mnie on motywował do dalszego działania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz