środa, 11 marca 2015

Powrót do przeszłości.

Idź w przód, nie patrz w tył!
Idź w przód, nie patrz w tył. Słowa nie jednej osoby, której zależy na tym, abyśmy osiągnęli sukces. Zgadzam się z tym! Obieranie sobie nowych celów prowadzi na do sukcesu, sprawia, że się rozwijamy i tworzymy nową, lepszą wersję siebie.

Ja dziś postanowiłam jednak zrobić mały krok w tył. W sprawach trochę bardziej przyziemnych, a mianowicie ZDJĘCIA, które pokazują moje dawne pasje.

Kocham góry!
Mam to szczęście, że mieszkam na terenie górzystym i wycieczka w góry nie jest dla mnie żadnym problemem, ani też większym przedsięwzięciem. Po prostu wychodzę z domu i idę!

Mam swoje ulubione miejsca, które lubię odwiedzać, podczas pieszych wędrówek. Chętnie tam wracam. Przypominają mi one moje dzieciństwo, kiedy to razem z moją starszą siostrą, przemierzałyśmy Beskidy  wzdłuż i wszerz. To właśnie ona odkryła we mnie pasję do natury.

Kilka lat temu zaraziłam tym również mojego chłopaka. On po dziś dzień bardzo chętnie wybiera się ze mną w podróże górskie. Pakujemy plecak, zapinamy naszego psiaka i w drogę!
Polecam każdemu, kto ma okazję skosztować tego rodzaju sportu. Świetny trening nóg, pośladków oraz przede wszystkim poprawa kondycji.

Jakie masz marzenia?
Zdobywanie kolejnych szczytów, jest jak osiąganie kolejnych celów. Umacnia Nas i sprawia, że możemy więcej, i więcej, i więcej…
Bądźmy przekonani o swojej zdolności osiągania tego, czego tylko zapragniemy!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz